Informacja o Administratorze
spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
W związku ze spełnieniem obowiązku informacyjnego zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem pozyskanych danych jest: Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Mikołaja Kopernika we Włocławku, ul. Cyganka 6/10, tel. 54 232-58-35 e- mail: sp3wlocl@gmail.com
- Przedstawicielem Administratora w zakresie przetwarzania pozyskanych danych jest Pani Małgorzata Dudzińska – dyrektor szkoły, tel.54 232-58-35 e- mail: sp3wlocl@gmail.com
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Jadwiga Olejniczak,
tel. 54 427-01-58, adres e-mail: jolejniczak@cuwpo.wloclawek.pl
- Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu realizacji obowiązku szkolnego, zadań Statutowych Szkoły, SIO.
- Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o Prawo Oświatowe oraz zgodę osoby, której dane dotyczą.
- Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez upoważnionych pracowników administracji, nauczycieli, firmę Vulcan – podmiot, któremu powierzono dane.
- Pozyskane powierzone dane nie będą podlegały przekazaniu do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Pozyskane dane uczniów, rodziców będą przetwarzane przez Administratora przez okres do końca edukacji, dokumentacja przebiegu nauczania zgodnie z przepisami archiwizacji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od administratora dostępu do pozyskanych danych osobowych jej dotyczących,
- sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania pozyskanych danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych,
- przenoszenia pozyskanych danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przestrzegania przepisów RODO
- Podanie pozyskanych przez Administratora danych jest obowiązkowe i nastąpiło na mocy prawa; stanowi wymóg ustawowy lub na mocy dobrowolnej zgody.
Niniejszym informuję, że w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Mikołaja Kopernika we Włocławku jest uruchomiony całodobowo na terenie korytarzy oraz przed wejściem głównym do budynku i na parkingu szkoły monitoring z wykorzystaniem kamer obejmujących wizję.
Informacje zgromadzone w wyniku działania monitoringu zostają zapisane maksymalnie do 30 dni i mają na celu wyłącznie zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie placówki oraz ochronę mienia i nie zostaną wykorzystane w żadnym innym celu.
Obowiązek informacyjny ZFSŚ.pdf
2. KLAUZULA PODCZAS REKRUTACJI PRACOWNIKÓW.pdf
3. INFORMACJA O ADMINISTRATORZE SPEŁNIENIE OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO RODO.pdf
4. Klauzula informacyjna- monitoringu wizyjny.pdf
5. Klauzula informacyjna o wizerunku ucznia, pracownika.pdf
6. Klauzula informacyjna udostępniania informacji publicznej.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU ZE STOSOWANIEM.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA ZDALNEGO NAUCZANIA-2.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KONTRAHENTÓW.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA ZDALNEGO NAUCZANIA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako: „RODO”), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy dane osobowe gromadzone w związku realizacją procesu kształcenia z wykorzystaniem metod i technik nauki na odległość (dalej: zdalne nauczanie), a także o przysługujących Państwu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:
informujemy, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku ze zdalnym nauczaniem jest Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Mikołaja Kopernika we Włocławku.
Dane adresowe: ul. Cyganka 6/10 87-800 Włocławek
-
Z Inspektorem ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się poprzez: email: jolejniczak@cuwpo.wloclawek.pl
-
Dane osobowe uczniów (w tym ich rodziców, opiekunów prawnych) pracowników (nauczycieli) będą przetwarzane w celu prowadzenia kształcenia na odległość w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19.
-
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze) oraz 6 ust. 1 lit. e RODO (realizacja wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym) w związku z realizacją: Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148, z późn. zm.) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID19, Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 poz. 164 t.j.), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 marca 2020r.zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.,
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym dane osobowe zostaną udostępnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w ramach kształcenia na odległość.
-
Pani/Pana dane nie są przekazywane do poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską. Wizerunek upubliczniony może być przekazywany do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
-
Pani/Dane będą przechowywane przez czas korzystania z platformy edukacyjnej.
-
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzenia kształcenia na odległość jest wymogiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Bez przetwarzania ww. danych osobowych realizacja nauczania na odległość nie będzie możliwa.
-
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
-
-
prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, w przypadkach o których mowa w art. 15 RODO;
-
prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych, w przypadkach o których mowa w art. 16 RODO;
-
prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
-
prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
-
prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
-
prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
-
11). Pani/Pana/ dane osobowe mogą podlegać automatycznym sposobom przetwarzania danych opierających się na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i mogą podlegać profilowaniu.
